niedziela, 22 lutego 2015

Zmiany w moim OC i odpowiedzi dla Pizamy

JASIONATORKA wita!
Zanim jednak przejdę do rzeczy to chcę Was bardzo przeprosić, że nie było mnie tak długo ;c Wybaczcie - szkoły nie ominę.

O co chodzi ze zmianami mojej OC? 
Otóż moja OC ma zmieniony troszkę wygląd i imię. Co do imionka: Będzie się teraz nazywała StormRose, przez co ma małą zmianę w wyglądzie; ma grzywę i ogon w kolorze jasnoróżowym ;* Znaczka nie zmieniałam ♥ 
+ odpowiedzi do Pizamy;
1. Ja nie wiedziałam, że będziesz u mnie później spać;
2. Nie odpisałam na e-mail, ponieważ ZAMUROWAŁA mnie jego długość, i przez to nie wiedziałam co napisać xD

Pozdrawiam i zapraszam na nowe posty; jasionatorka.blogspot.com
/StormRose
Paczadeła ♥_♥

3 komentarze:

  1. Zginiesz! Gwarantuje! Dziś znów Ci kurna e-maila napisałam no cóż hmm.. A TU DO JASNEGO JAŚKA XD WŁĄCZYŁA SIE NA BLOGU! Co ty se wyobrażasz? Niewiesz jak odpisać na e-mail? To Ci pokaże! Już po tobie wypuszcze na ciebie szatana z szafy!! xD XO Ja też zmieniłam oc ODPISUJ MI NA EMAIL ŻESZ! _Wkukukukukurwi... _ -.- xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na e-mail odpisałam ci kochanie - nie denerwuj sie bo zło piękności szkodzi xD -
    do JASNEGO JAŚKA?! xD
    /JASIONATORKA
    Ps. blog prywatny bedzie pszechodził remont! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 Słowa FAG CI XD Wiesz że i tak ciem kocham :3

    OdpowiedzUsuń